Reklama – kalendarz trójdzielny ze zdjęciami

W strategiach marketingowych firm uwzględniane są różnorakie działania, które mają charakter promocji oraz reklamy. Należy jednak pamiętać, że działania powinny być tak dobierane, aby budować spójny a także mocny wizerunek firmy. Oczywiście bardzo istotną rolę w tym zadaniu odgrywają gadżety reklamowe.

Są to przedmioty, które odróżniają się wysoką użytecznością, jak również ładnym wykończeniem i są wręczane klientom albo kontrahentom w czasie spotkań biznesowych czy targów. Dobrze się także nadają jako prezenty dla pracowników firmy. Jest to więc ciekawe rozwiązania marketingowe, które zyskuje coraz więcej zwolenników.
Kalendarz trójdzielny – skuteczny nośnik treści reklamowych
Na samym początku warto podkreślić, że sporym powodzeniem pomiędzy przedsiębiorców cieszą się biznesowe kalendarze trójdzielne, które są tak zaprojektowane, ażeby łączyć w sobie funkcje praktycznego terminarza oraz nośnika treści promujących firmę. Co za tym idzie, kalendarz trójdzielny odznacza się specyficznym układem, a mianowicie podziałem na trzy funkcjonalne elementy. Od samej góry charakteryzuje się główkę, czyli powierzchnię projektową przeznaczoną na przekaz marketingowy, najczęściej jest to logotyp, jak także dodatkowe elementy graficzne lub zdjęcia reklamowe. Pod spodem znajduje się kalendarium. Już ono podzielone na trzy kolejne miesiące, miesiąc aktualny znajduje się w środku. Poniżej znajduje się część przeznaczona na dodatkowe informacje, na przykład dane teleadresowe przedsiębiorstwa, jest to tak zwana stopka. Jest to zatem bardzo praktyczne rozwiązanie, które stanowi nie tylko narzędzie pracy, niemniej jednak także szczegół dekoracyjny przeznaczony na ścianę. Trzeba jednakże pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien być tak zaprojektowany, ażeby jego szata graficzna była nie tylko ciekawa oraz poprawna pod względem marketingowym, niemniej jednak także zgodna z linią projektową przedsiębiorstwa, która jest zawarta w księdze znaku, czyli zasadach dotyczących stosowania elementów identyfikacji wizualnej firmy na różnych materiałach, w tym materiałach promocyjnych oraz biurowych. Warto zatem projekt oraz wykonawstwo kalendarzy reklamowych oddać w ręce profesjonalistów, którzy posiadają odpowiednie zaplecze, jak też znajomość zasad marketingu.

Sprawdź: www.aldokalendarze.pl/kalendarze-trojdzielne